Min frukostplan



Idag är det inte jag, utan mamma och hennes sambo, som lagar middag. Jag tror att det vankas kyckling och klyftpotatis på grekiskt vis, och eftersom det finns en del sushi kvar från min lunch kör vi nog på kulturkrock och tar det till förrätt.

Småhungrig som jag är sitter jag nu och planerar morgondagens frukost, som jag tänkte passa på att lyxa till eftersom det trots allt är helgdag imorgon. Inget ont om matbord men frukost avnjuter jag faktiskt helst i soffan framför min favvoserie - Sex & the City. Så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Själv äter jag alltid framför tvn i soffan. Vi har bara ett barbord i köket och det är i stort sett aldrig som jag sitter där.



Älskar för övrigt S.A.T.C också! :) Trevlig kväll och frukost imorrn!

2009-01-05 @ 20:56:45
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: Stella

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 08:00:22
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0